Thursday, December 9, 2010

kisah antara 2 sahabat.. (episod 2)

Saya suka berkawan dengan awak....
Kerana awak x sama seperti yang lain...
Awak x kisah dengan sikap saya yang kadang2 suka bercakap banyak...
Awak kata kita nie best friend....
Saya rasa gembira kerana saya x bertepuk sebelah tangan...
Bkan cinta...tapi persahabatan..
Maksud saya sangkaan saya benar...
Yang kita nie sahabat baik...alhamdulillah...sye betul2 bersyukur....
Saye simpan rahsia awk..
Awk simpan rahsia saye....
Alangkah indahnya dunia saya rasa....
Semuanya kerana saya nie still solo..
Kehadiran seorang yg bergelar sahabat telah menyerikan hidup saya....
X de la saye sunyi...

Tapi semua tu kisah dulu....
Kini, awk seolah-olah menjauhkan diri drp saya...
Knp awak buat begini?????
Apa yg telah saya lakukan??????
Ya Allah...adakah saya telah menyakiti awk???????
Bila saya bertnya sama ada saya menyakiti awk..
awk menjawab, x de la..awk ok la..awk baik...
tpi jawapan itu x selari dg tindakannya...
saya telah memerhati gerak-gerinya...
walaupun kami tinggal ditempat berbeza
saya pasti pasti ada sesuatu yg x kena...
x perlu la saya beritahu mcm mana saya memerhatikannya...
mgkin mulut awk boleh menipu..
tapi  saya dah lama knl awk...
tengok gerak geri pun saya dah bleh baca....
tpi saya x thu la knp...
mgkin awk x de niat nk buat mcmtu....
ade yg bagitau saya mgkin itu just perasaan saya je kot....
saya pun ade pikir...
mgkin just saya je piker bkan2...
tapi saya memang berharap ianya hanya mainan minda saya...

(nntikan sambungan kisah ini).....

2 comments:

mE iS aS said...

best sgt..xsbr nk nanti kesudahannya

AA Walker said...

bes???????hmmmm....
tertarik ke ngan citer nie????
it is a very sad story between two best friend...
nnti ye...bila ana ade mood, ana akn sambung crite nie...n mgkin akan dipendekkan supaya cpt abis...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...