Wednesday, December 15, 2010

kisah antara 2 sahabat..(last episod)

Hmmmmmmm.........
Entahla...sye x thu.....
melihat kepada situasi dan keadaan....
awak seolah-olah mengelakkan diri drp saya.....
sama seperti sebelumnya.....
x bls msj, chat dll.....sye terkilan....
tapi awk still kawan saya....saya x take note sangat....
kalau awak ade masalah just bagitau saya....
Insyaallah saya leh tolong.....
Or awak marah kat saya???????
Hmmmm.....mgkin....atau saya mengganggu masa happy awak dengan si dia????????
Banyak sangat yg bermain di fikiran saya....
Macam-macam.....saya x sanggup lagi.....

Saya nekad....
Saya amik keputusan utk deactivated fb saya....
Ramai yg call n mesej saya knp deactivated fb..
Sdngkan slalunye saye lah yg active on9....
Termasuk lah awak...awak pelik knp saye deactivated....
Saye cbe berdalih....saya bagi alasan yang sama seperti saya tulis dicini..
Tetapi saya x bagitau awak siapa orgnye.....
Sbb awaklah orgnye....
Saya banyak berdalih....
Hahaha....dapat dosa free je....
X pe la...skrng pun saya dh on fb saya balik slps 5 hari.....

Walaupun awk mgkin lupa akan saya...
Walaupun awk melukakan saya tanpa awk sendiri sedari....
Krn awak kotak suara saya rosak.....
Saya x ketawa n gembira mcm dlu lagi....
Saya menjadi seorang yg cpt marah......
Tpi kini sya sedar....
Mgkin saya x layak untuk jadi sahabat awak....
Awak perfect..
Tapi sya??????
Hanya seorang remaja lelaki biasa.....
Yang tiada kekacakan seperti awk...
X sebijak awak....
n x sebaik awak....

Tapi satu perkara saja...

Kalau boleh saya nak lupakan semuanya....
Saya x nak simpan semua nie....
sbb  kita  kawan bkan lawan....
Pahit getir telah kita harungi bersama.....
Saya nak lupakan semua permasalahan nie...
Saya tetap anggap awak sahabat saya.....
Saya tetap ingat awak di dlam hati n doa saya....
Tiap2 hari saya doakan kebahagiaan awak....
Hanya kerana 1 sebab....
Awaklah sahabat saya dunia n akhirat.....

P/S : Bersahabatlah kerana Allah. Nescaya kamu akan mendapat berkat, pahala dan keredhaan Allah S.W.T. DAN ingat jngan sesekali sakiti sahabat mu....Hargailah mereka selagi mereka masih ada disis kita.........
Anda Buat!!!!Anda Dapat... :)

Wallahuaklam.....

2 comments:

mE iS aS said...

very curious to know whos dat special gal ? maybe someday ull tell me..im waitin..

appreciate the friendship as the best as u can

AA Walker said...

Hahahaha.... You are totally wrong..This story is about a boy...not girl..hahaha....
You are right..appreciate the friendship as the best as u can

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...